کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
پیلگون
تعداد برنامه ها: 9433 | مشاهده و دانلود: 760711846 | آخرین بروزرسانی: 1403/07/15 | اعضاء: 318907 | نظرات: 38005
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 شهادت سیدحسن نصرالله مجاهد کبیر جبهه مقاومت تسلیت باد 💐

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

با PrivaZer، کامپیوتر تان را مثل روز اول تمیز و امن کنید

PrivaZer یک پاک‌ کننده کامپیوتر است که به شما کمک می‌کند امنیت و آزادی خود را در خانه و محل کار حفظ کنید. PrivaZer به طور دائم و غیرقابل بازگشت، ردپای ناخواسته فعالیت‌ های گذشته خود را در کامپیوتر و دستگاه‌ های ذخیره‌ سازی (مانند فلش‌ ها، هارد های خارجی و غیره) پاک می‌کند. این کار از دسترسی دیگران به اطلاعاتی که انجام داده‌اید، تماشا کرده‌اید، استریم کرده‌اید یا در اینترنت بازدید کرده‌اید، جلوگیری می‌کند، فضای ارزشمند هارد دیسک را آزاد می‌کند و کامپیوتر شما را امن نگه می‌دارد.

 

با PrivaZer، کامپیوتر تان را مثل روز اول تمیز و امن کنید

 

ویژگی‌ های کلیدی PrivaZer:

  1. پاکسازی عمیق: PrivaZer کامپیوتر شما را با حذف فایل‌ های غیرضروری، ردپای فعالیت‌ ها و خطرات بالقوه حریم خصوصی، به طور کامل تمیز می‌کند.
  2. حالت‌ های اسکن پیشرفته: با چندین حالت اسکن، از جمله اسکن سریع و عمیق، PrivaZer یک تمیز کردن جامع متناسب با نیازهای شما را تضمین می‌کند.
  3. پاکسازی قابل تنظیم: PrivaZer به شما امکان می‌دهد تنظیمات پاکسازی را سفارشی کنید، بنابراین می‌توانید دقیقاً انتخاب کنید که چه چیزی را پاک کنید و چه چیزی را نگه دارید.
  4. محافظت از حریم خصوصی: PrivaZer با حذف ایمن ردپای فعالیت‌ های آنلاین و آفلاین شما، از جمله تاریخچه مرور و فایل‌ های موقت، حریم خصوصی شما را محافظت می‌کند.
  5. حذف ایمن فایل: PrivaZer فایل‌ های حساس را به طور ایمن و فراتر از بازیابی حذف می‌کند تا اطمینان حاصل شود که داده‌ های محرمانه شما خصوصی باقی می‌ماند.
  6. مدیریت برنامه‌ های راه‌ اندازی: PrivaZer به شما کمک می‌کند کنترل کنید که کدام برنامه‌ ها هنگام راه‌ اندازی اجرا می‌شوند، که باعث بهبود زمان بوت و عملکرد کلی سیستم می‌شود.
  7. بروزرسانی‌ های خودکار: PrivaZer به طور منظم الگوریتم‌ های پاکسازی خود را برای سازگاری با تهدیدات جدید و اطمینان از حفاظت مؤثر، بروزرسانی می‌کند.
  8. پاکسازی برنامه‌ ریزی شده: PrivaZer امکان برنامه‌ ریزی پاکسازی خودکار را فراهم می‌کند تا کامپیوتر شما بدون دخالت دستی، بهینه بماند.
  9. نسخه قابل حمل: PrivaZer یک نسخه قابل حمل ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد آن را روی یک فلش USB حمل کنید و هر کامپیوتری را بدون نصب، تمیز کنید.
  10. گزارش‌ های دقیق: PrivaZer پس از هر پاکسازی، گزارش‌ های دقیقی ارائه می‌دهد که به شما بینش در مورد فضای بازیابی شده و مناطقی که تمیز شده‌اند، می‌دهد.

 

تغییرات نسخه PrivaZer 4.0.94:

  1. پاکسازی بهبود یافته: JDownloader
  2. پاکسازی بهبود یافته: ACDSee
  3. نسخه قابل حمل بهبود یافته
  4. رابط کاربری بهبود یافته

 

دانلود نرم افزار PrivaZer

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 51146 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/07/15 تعداد مشاهده: 67
سافت گذر